Pytań kilka: grafika oraz ISDN ...

Autor: Thomas Peacemaker (tygryz_at_friko7.onet.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 10:21:00 MET DST

1. Zastanawiam się nad kartą graficzną. Mam do wydania na nią około 500 PLN,
w porywach do 600. Czy ktoś wie ile może kosztować obecnie WinFast 320 (może
320 II ?). Może jakaś inna karta godna polecenia ? Zaznaczam że w grę
wchodzi jedynie TNT lub TNT2 (jeżeli jest coś tak taniego, heh ).

2. ISDN: Mam w pracy ISDN. Kolega leci na tym modemie na 64 Kb, drugi kanał
jest niewykorzystywany. Ja mam zwykłego zewnętrznego analoga puszczonego po
lini ISDN (oczywiście wykorzystywana jest sama linia ze względu na brak
zakłóceń). Zastanawiam się w jaki sposób pod Windą można tak zrobić
współdzielenie ISDN, żebym mógł wykorzystywać drugi kanał z pełną szybkością
(mój modem to 33.6, 56 nie przejdzie, bo jeszcze nie mają takich w centrali,
w związku z czym 33.6 to max na analogu). Oba kompy są połączone w LAN-ie.
Jakieś pomysły ?

Z góry dzięki za odpowiedź.

tygryz_at_friko7.onet.pl