AMD K6-2 400MHz

Autor: Krzysztof Mazurek (kmazurek_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 09:51:49 MET DST

Witam :-))

Ostatnio kupiłem płytę główną Epox MVP3 (BABY AT) do tego wspomnianego AMD
K6-2 400 i 2x DIMM 64MB (100MHz). Po włożeniu do obudowy, zainstalowaniu
kart (SB Live value, SCSI Symbios, Karty graf. Elsa Erazor LT - Riva128ZX)
Komputer oszalał. Przypozadkował to samo przerwanie (11) karcie graficznej i
SCSI. Właściwie robi to z każdą kartą włozoną w slot PCI bezpośrednio przy
AGP.
A do tego chodził tak jak mój stary Pentium 200MMX.
Najpierw nie mogłem uruchomić żadnych windows-ow (ani 98, ani NT - NT
wywalal blad IO
przy odczycie CD-ROM-a, 98 wywalała IOS error). Wyjałem jednego DIMM-a i
poszło nawet niewzle, tylko tyle, ze karta graficzna grzeje sie do
nieprzytomności (dosłownie - po jakiś 4 min. gubi obraz, nie wspominajac juz
o jakim kolwiek korzystaniu z Direct3D lub OpenGL). Nie wiem co z tym
zrobić!! W systemie mam 1 dysk SCSI, nagryware SCSI, cd-rom ASUS 34x IDE,
dysk w kieszeni na IDE (dysk i cd-rom chodza na oddzielnych kanałach IDE)

Pomozcie!!

Krzysztof
kmazurek_at_waw.pdi.net

ps.
Mam podejrzenie, że procek musiał być kiedyś podkręcony i może trochę się
"przypalił" :-)