Re: nie moge zainstalowac sblive! w dosie

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 09:57:59 MET DST

In pl.comp.pecet "Łukasz Orzechowski" <thorn[usun]@zeus.polsl.gliwice.pl> napisał:
> jenot_at_box43.gnet.pl napisał(a) w wiadomości: ...
> :To właśnie usłyszałeś, a raczej zobaczyłeś (Clayton VIA MVP3 + LiveWare
> 2.0)
> :Jeśli chcesz usłyszeć, zapraszam na pokaz... :)))

> Heh, wolalbym u siebie zobaczyc :)
> Od razu sie udalo, czy cos zmieniales,
> a jesli zmieniales, to co?

Właśnie o to chodzi, że nic nie zmieniałem. Po wymianie sprzętu (właśnie
Clayton MVP3, Savage3D i Live!) zainstalowałem Windę 98, sterowniki
z płyty (LW 1.0) i już wtedy Live działał pod czystym dosem.
Po zmianie na LW 2.0 dalej działa. Co prawda nieczęsto z tej możliwości
korzystam, ale zdarza się.

> bardzo bym sie ucieszyl z dzwieku w dosie bez wczesniejszego
> wgrywania windows...

:))))

> Thorn

Pozdrawiam