Re: Seagate ST317242A (17.2GB, 5400rpm)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 01:55:34 MET DST

Dnia Mon, 19 Jul 1999 20:10:38 GMT, acc_at_pertus.com.pl (ACC/VTS)
napisał/a:

>Oj, Vindex, o co Ty mnie podejrzewasz?
>Tego IBM'a to w jednej z większych hurtowni w Polsce...
>(No dobra, przyznam się - Action o/Wrocław (wbrew starym pogłoskom na
>tej grupie

Ciekawe kto je rozsiewal ? ;)

> NIGDY nie miałem problemów ze sprzętem z Action o/Wrocław:)

Uuuuuuu :)) Czyzbys tak malo od nich bral ? :)

>lata gwarancji... Szczerze mówiąc już się zdecydowałem (dodatkowe 7GB
>pojemności za 60zł+vat jest dla mnie chyba ważniejsze niż 7200rpm
>zamiast 5400rpm...).

Wiesz - ja bym naprawde dlugo myslal i naprawde nie wiem co bym zrobil
na Twoim miescu. Dokonales wyboru, wiec juz nie ma co roztrzasac
tematu ale prawde mowiac nie wiem czy dobrze zrobiles :]

>Niektórzy mogą twierdzić, że ten IBM jest już sprawdzony, ale z
>drugiej strony - na tego seagate dostanę przecież 3 lata gwarancji!

Kwestia tylko straconych pieniedzy /jak zarabiasz komputerem/,
straconego czasu - o nerwach juz nie wspomne jak cos padnie w tym
sigejcie.. Jasne, ze IBM tez moze pasc, ale raczej to by bylo mniej
prawdopodobne.

>Chyba zgodzicie się ze mną, że wybór jes oczywisty, co?

Ano nie bardzo. Jeszcze z rok temu bez patrzenia bym wzial wiekszy
dysk, dzis jednak wole FIRME niz firme.
A poza tym napatrzylem sie przez ostatnie pol roku na pady glownie
sigejtow i kawiorow.. byc moze dlatego, ze te wlasnie dyski sprzedaje
sie najczesciej ? A byc moze nie.
BTW Sprawdzales juz jak Ci dziala przy 83MHzFSB ?

>ofercie ;((( Dziwi mnie tylko dlaczego normalny sklep detaliczny ma
>ceny naprawdę niewiele większe niż hurtownia... Własne źródło?
>Bezpośrednio sprowadzają? A może jakiś lewy towar?

Albo Action ma takie "dobre" ceny na te dyski..

Oczywiscie gdybac sobie mozna ale najwazniejsze jest by Ci ten dysk
dzialal ok i bez zadnych problemow, nieprawdaz ? :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl