Odp: modem zoltrix cobra 56k a 486DX4 100

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 20:27:52 MET DST

> Czy ktoś potrafiłby pomóc mi zmusić do działania modem wewnętrzny zoltrix
> cobra 56k na PCI itd. w 486DX4 100.
> Wymaga MMX, tak więc to na pewno nie takie łatwe...

Obawiam się, że takia konfiguracja będzie nie możliwa do poprawnego
działania. Nawet jak byś jakoś wykombinował ze steronikami aby nie
wymagały MMX'a to pozostaje problem wydajności twojego procesora.
Do wszystkich WinModemów niezbędny jest procesor conajmniej P166MMX
a w praktyce to od 200Mhz w zwysz.
Wymień tą Cobre na jakiś nie WinModem.

--
Pozdr.