! Savage 3D i Unreal : Return to Na Pali

Autor: Paweł Książek (pksiazek_at_ajo.waw.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 23:12:37 MET DST


Czesc !
Mam mały problem z nowymi misjami do Unreal'a : Return To Napali.
Posiadam kartę Videoexcell Savage 3D (8 MB SGRAM, 110 Mhz) i
gdy odpalam grę na sterownikach METAL wszystko było by OK gdyby
nie to że podczas tekstur ustawionych na HIGH obraz dziwnie się łamie
(wygląda to jak na dwa trójkąty) i część z tekstur jest wogóle nie widoczna.
Przykładowo gdy stoję na przeciwko małej skrzynki widzę ją tak jakby została
przecięta po przekątnej.
Gdy jakośc tekstur jest ustawiona na Low wszystko jest OK. Próbowałem
zwiększyć pamięć AGP, wyłączałem Vsync w S3Tweaku i nic nie pomagało.
Czy ktoś może spotkał się z takim samym problemem ?
Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Pablo
pksiazek_at_ajo.waw.pl



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:47:06 MET DST