Nagrywarka Yamha 4416S

Autor: Wojciech Cieluch (eltech_at_si.onet.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 00:33:43 MET DST

Witam!

Nagrywarka ta nie chce współpracować z zintegrowanym z płytą ASUS P2B-S
kontrolerem SCSI firmy Adaptec AIC-7890AB. Nagrywarka ta jest rozpoznawana
przez system Win98PL ale powoduje jego bardzo nie stabilną pracę po prostu
zawiesza co chwilę system i trzeba resetować na twardo komputer. Natomiast z
innym kontrolerem też w/w firmy AHA-2940/AHA-2940W zamontowanym na złączu
PCI współpracuje bardzo dobrze bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Drugi kontroler
nie załatwia mi sprawy ponieważ potrzebne jest mi to złącze PCI do innego
urządzenia, którego teraz nie mogę zamontować. Nadmieniam, że do kontrolerów
instaluję oryginalne sterowniki, może ktoś ćwiczył ten temat i ma już
rozeznanie w temacie.
P.S.Nagrywarka ta jest już drugą ponieważ poprzednia w ogóle nie była
widziana przez kontroler AIC-7890AB i przestała nagrywać płyty CD-RW. Ten
egzemplarz jest rozpoznawany przez kontroler ale powoduje nie stabilną
pracę.

Wojciech Cieluch
eltech_at_si.onet.pl
cieluch_at_polbox.com