Re: Jaki skaner - kolor za 450PLN?

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 22:12:17 MET DST

>Zaraz zaraz, nic nie rozumiem.... W ogole nie znam sie
>na skanerkach :))))))

To znaczy ze skaner obsluguje sprzetowo rozdzielczosc max 600 dpi, a
programowo max 19200 dpi.

>A jakie sa jeszcze ?

CCD (bodajze, o ile mnie pamiec nie myli) czyli lampa na biale
swiatlo. Glowna wada jest to ze wiekszosc skanerow nie wylacza lampy
gdy skaner jest nieuzywany, a wlaczony co powoduje jej szybkie
uzywanie. CIS wlacza sie tylko na czas skanowania, a tak to jest
non-stop wylaczony.

>A sa na inne porty...

SCSI, USB...