Re: Co sadzicie o takim zestawku?

Autor: Geralt (geralt_at_2n.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 19:48:56 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Hi,
>
> Geralt wrote:
> >
> > ASUS P2B-F ATX - 632
> > Celeron 366A OEM S370 - 328
>
> Dobre, może pójdzie nawet na 550 MHz :)

Hmm.. Plyte zamowilem w koncu ASUS P3B-F ATX, troche drozsza, ale kilka
zlotych.

> Nie pisz 8 ns, tylko podaj producenta i oznaczenie pamięci :)
> Pamięć z końcówką -8 przy drobnym pechu może nie chodzić na
> niczym ponad 100 MHz.

Tego niestety nie wiem. Wiem tylko, ze sotro sie wkur*&^%$ jak akurat w
ten dzin co poszedlem zamawiac zdrozala i to sporo pamiec... Dolar spada
a pamiec drozeje? Gdyby mi nie dali 3% upustu za zestaw to bym jej tam
nie zamowil...

> Quantum CR lub przynajmniej EX! Samsungi są przeciętne. Ewentualnie
> dobry byłby jeszcze jakiś IBM, ale to drogie dyski.

Zamowilem Quantuma CR 8,4 GB - ata66...

Pozdrawiam :-)
Geralt