Re: I740

Autor: Marcin Bojko (mbojko_at_2si.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 15:35:35 MET DST

>- czy pojdzie bez problemu na chipsecie zx?
Tak - generalnie nie ma z nią problemów na chipsetach Intelowych, karty np.
Diamonda (G460) od razu informują że bez odp. sterowników do płyty - nie
pójdą (VP3 i MVP3).

>- czy bedzie chodzic na 83MHz?

Chodzi na 100 - musi !

>- jakie ma 3D w porownaniu z riva ZX czy voodoo1?
VooDOo1 - całkiem nieźle, gubi się troszeczkę na mgle, nie najlepiej daje w
przypadku rozdz. powyżej 800x600, szybkość bardzo podobna.
    Z rivą z definicji nie testowałem - nie lubię.
    generalnie przełozyłem VooDoo1 do drugiego kompa domowego a sam używam
Diamonda Stealth G460.

>- czy gry beda ja wlasciwie wykorzystywac bez jakichs patchy?
Nie ma najmniejszych problemów w grach wyk. DirectX. Jeżeli zaś
zainstalujesz odp. drivery (np. ze strony Intela) Open GL 3.2 - swiat
Quake'a i innych FPP używających OpenGL staje przed tobą otworem - na 450
Celeronie A gram 1024x768 w pełnej swobodzie.

> - ile mozna dac za taka uzywana (na gwarancji)?
zalezy. Jeżeli masz możliwość kupna używanego Diamonda - kup go tak do 180
zł. W porównaniu z innymi kartami (ATC-Atrenda czy też APAC) generuje on po
prostu kryształowy i stabilny obraz bez żadnych mydełek w środku.

    Za inne karty Intela nie dałbym więcej jak 100 zł. Już nie te czasy.
Chipset ciekawy, ale najlepsze czasy to ma .... za sobą :( .

generalnie ciekawy zakup. Jeżeli masz inne pytania - pytaj ...

                                MB