Re: W Enterze zwariowali do reszty.

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_isp.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 15:15:13 MET DST

"A. Bigor" wrote:

> Przy czym to nie zawsze sie sprawdza. Pamietam,
> ze CD-ROMy Sony nigdy nie grzeszyly ani szybkoscia,
> ani czasem dostepu...

za to stabilnością i jakością wykonania.. bo o to tutaj chodzi..
szybkość to rzecz dość złudna jak po paru latkach napęd jest do
wyrzucenia..
a mój stary CDU-33A jak czytał tak czyta różne magiczne CD-ki (może poza
niektórymi CD-I czy CD-XA (ale to już wina wieku, nie ten standard)).. a
CD->WAV z prędkością czasem dochodzącą do x2 (sam napęd jest x2!).. i to
chyba świadczy o jakości..
zresztą swojego czasu na jakiejś liście napędów najlepiej i najpewniej
zgrywających CD-jakiekolwiek byl CDU-55E (to chyba x8 ??) i CD-355 (to
chyba x24).. a być może pomyliłem numerki..

pozdrawiam..

       ## ##
      #### ## Sylwester Zarębski - ISP Group
     ## ## ## e-mail: sylwek_at_isp.net.pl