Re: Audio CD

Autor: Piotr Przyborski (borki_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 14:38:56 MET DST

> jedno, alternatywą jest nagranie na cd wav'ów uprzednio zgranych z
kompaktu,
> jednak czy wierza będzie odgrywać tak nagrany kompakt

Witam

To jest bardzo dobra alternatywa i chyba tak to sie powinno profesjonalnie
robic. Wieza napewno ci to bedzie czytac jesli nagrasz jako plyte audio
ikazdego wava jako osobny track (nie wiem czy sie precyzyjnie wyrazam bo sam
nie mam nagrywarki ale napatrzalem sie jak to robia koledzy ;-) Przegrywanie
prosto z CD jst o tyle niebezpieczne ze dane musza byc transmitowane jako
dane cyftowe przez tasme a nie kazdy cdrom potrafi to zrobic dostatecznie
szybko (albo wcale starsze cdeki)

pozdrawiam

Piotr P.