Re: caviar 6,4 (26400)-zejebana seria?

Autor: Pawel Swirek (swierk_at_SPAMERZY-TO-LAMERZY.student.uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 14:10:31 MET DST

On 29 Jun 1999 07:31:37 GMT Michal Martys <mafi_at_ds14.agh.edu.pl> wrote:
> czesc
> kupilismy sobie z kumplem takie same dyski (jak w temacie) caviar 6,4GB
> kumplowi po tygodniu padl w ten sposob ze nie chodzi na nim win98 zarowno
> jak jest na nim system jak i po podlaczeniu do innego komputera z win98
> po miesiacu tak samo padl mi tzn win98 sie instaluje ale nigdy nie wchodzi
> (wchodzi w trybie awaryjnym) dos dziala win95 pewnie tez dziala tez linux
> ale x-y (kde) w redhacie 6.0 tez przestaly dzialac...
> czy ktos sie z tym spotkal?

Ja mam Caviara 6.4 GB.
Poprzednio miałem 36400 i padł mi po szesciu miesiącach.
Teraz mam 26400 i nie udało mi się na nim zainstalować Win98. Te same
objawy, co opisujesz, tyle że po próbie instalacji Win98. Było przy
uruchomieniu 'program wykonał nieprawidłową operację' (explorer.exe).
Wobec czego dałem sobie spokój z G98. Używam Win95OSr2 i jest OK.
Mam też Linuxa na partycji extended i wszystko działa OK.
Zero padów.

--
Paweł Świrek  @KING_CRIM on IRC, IRC-admin @ Cracow.PL.EU.Kewl.Org   1
Mailto: swierk_at_student.uci.agh.edu.pl                                2