Re: celeron300a na 100 Mhz

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 13:24:59 MET DST

Jacek B. wrote:

> Mam płyte atrend 6220 i mam problem jak uzyskać magistrale 100 ale tak aby
> procek nie pracowal na 450 to droche za durzo nie wytrzymuje, czy jego
> mnożnik jest stały , zamalowywałem co trzeba na procku efekt był taki ze
> miałem na płycie tylko do wyboru magistrale powyżej 100. Czy jest jakieś
> rozwiazanie .
> Prosze o pomoc
> Pozdrawiam
Nie mozesz ustawic tak, zeby FSB bylo 100 Mhz a procek nie pracowal na
450 Mhz. Problem w tym ze Intel zablokowal mnoznik. Jedyne co polecam to
dobre chlodzenie i dobre pamieci, w przeciwnym przypadku raczej pozegnaj
sie z podkrecaniem ;))

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl