Re: nie moge zainstalowac sblive! w dosie

Autor: Łukasz Orzechowski (thorn[usun)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 00:34:14 MET DST

C97 napisał(a) w wiadomości: ...
:ja mam plyte na chipie "Ali" ale i tak mi nie dziala. :(

hmm, a probowales najpierw do windy, a pozniej
Uruchom ponownie w trybie MS-DOS?

u mnie dziala - pod warunkiem, ze przed uruchomieniem
windows odpale emm386.exe (emulacja niestety tego
potrzebuje). Inna sprawa, jak emm wplywa na pozniejsza
prace windowsa - podejrzewam, ze niezbyt dobrze.
Dlatego zrezygnowalem juz zupelnie z dzwieku w DOS-ie.
Szkoda, bo kupilem wlasnie SB Live! przede wszystkim
dlatego, ze chcialem miec karte w 100% kompatybilna z
sb16. No to mam. Dobrze chociaz, ze sterownik pod linuxa
wypuscili, bo bym sie zalamal.

pozdrawiam
   Thorn