Nie mam zadego problemu - tylko tak pisze

Autor: Raku (raku_at_kki.net.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 11:29:09 MET DST

Mam Asusa p2b i do tej pory nie byłem z niego zadowolony, do momentu gdy
wpał kumpel z 3 programikami.
Pierwszy pokazuje częstotliwość z jaką pracuje procesor C 366, drugi i
trzeci natomiast pozwala na zwiększanie częstotliwości w locie.

Oczywiście znawcy tematu już wiedzą że mówię o SoftMenu,
Dla mnie jest to bomba !!!
Leci sobie na 366 - cyk mam 412 - jeszcze raz cyk i mam 458 .
Całkiem fajna zabawa.

.... idę bawić się dalej - i mniejmu nadzieję że was nie nudzę

--
http://www.kki.net.pl/moto/