Re: Odp: Odp: VIA i wylacz bezpiecznie komputer

Autor: jenot_at_box43.gnet.pl
Data: Mon 19 Jul 1999 - 09:57:34 MET DST

Pixel <pixelek_at_friko.internet.pl> pisze:

> No to w takim razie zalezy chyba od konfiguracji systemu oraz dysku (moze od
> samego drivera BM), skoro plyta jest podobna a masz taki smietnik przy
> wylaczaniu :-)))

E, tam zaraz śmietnik.... wygląda na to, że wszystko się zamyka, tyle, że
nie pojawia się końcowy napis. Scandisk się po restarcie *nie* uruchamia,
a po ręcznym uruchomieniu żadnych błędów nie znajduje, więc przestałem
się martwić. Zresztą, w przypadku Windows, nic nie jest mnie w stanie
zadziwić.

> Pozdrowiska, Pixel !

Pozdrawiam

--