Abit, C400 i AGP

Autor: Tadeusz Stasiuk (tstasiuk_at_pulsbiznesu.com.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 09:28:39 MET DST

Witam

Jako, ze przez ostatnie dwa lata pozostalem na poziomie P200MMX i plyty Abit
PX5 (umknely mi nowosci), a chce zmienic mam kilka pytan.

Zastanawialem sie nad plyta Abit BX6v2.0 Slot 1 (przywiazanie do marki :)).
Jakie mozecie wydac jej oceny ? Mnie kusi to, ze ma mozliwosc ustawienia
mnoznika x8 i magistrali do 153 MHz, przez co w przyszlosci mozna bez
problemu korzystac z PIII. No i oczywiscie Soft Menu. Ale moze sa jakies
minusy ?

Na razie planuje do tej plyty kupic przelotke i Celerona 400 PPGA. Sorry za
lamerstwo, ale... Czy jest to oplacalna inwestycja. Na gieldzie jest po 500
zl. Moze lepiej 366 i podkrecic. A tak wogole to czy 400 Celeron mozna
krecic ? Na co zwrocic uwage przy zakupie zeby sie nie naciac ?

I ostatnia kwestia zwiazana z AGP.
Plyta BX6 ma tylko jedno zlacze AGP. I tu dylemat. Co jest lepiej kupic. Czy
karte graficzna z AGP, a Voodoo III 2000 (tez chce nabyc) na PCI, czy moze
efektywniejsza jest odwrotna konfiguracja. Co prawda nie gram czesto, ale
jesli pograc to na wydajnym sprzecie.
Dodam, ze zestaw ma chodzic z 64 MB Ram

Bede wdzieczny za Wasza pomoc.
Z gory serdecznie dziekuje
Tadek
 Prosze pisac na liste lub priva: tstasiuk_at_pulsbiznesu.com.pl