Re: Duzy dysk w starym 386

Autor: Quick (jaceks_at_polbox.com)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 08:27:11 MET DST

Kolego bios z 386 obsluguje od biedy 512 Mb dysku,
ale aby dysk 1,6 Gb chodzil pod takim komputerem
musisz zainstalowac Ontrack Disk Menager.
tenze programik wpakuje ci sie na sciezke zerowa dysku
twardego i w trakcie startu bedzie ladowac programik
pozwalajacy na pobsluge dyskow pow 512 Mb .
To takie programowe LBA.
 Uwaga jest jeden chaczyk jesli wladujesz
wirusa boot partycji (np. cos tak trywialnego jak spiryt)
na swoj dysk to dane z niego sa nie do odratowania.
Pozdrawiam Quick.

Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> napisał(a) w artykule
<7mtegn$eu2$1_at_h1.uw.edu.pl>...