Odp: Celeron Czy PII

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Mon 19 Jul 1999 - 00:19:18 MET DST

Użytkownik Tomek G. <tomek_at_net.dabrowa.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:WF7k3.2409$k4.37556_at_news.tpnet.pl...
> W poniedzialek ide odebrac wymarzonego PII (400 Mhz) tylko zastanawiam sie
> czy go nie zmienic na jakiegos balerona 333 lub 366. Wyjdzie duzo taniej a
> predkosc porownywalna.

Jezeli mozesz i chcesz wydac na procesor tyle forsy to chyba lepiej miec
pelne P2 niz jakiesgos okrojonego.
Inaczej bedzie jednak sprawa wygladala jesli ten Celeron podkrecil by sie np
do 500 (wtedy w grach dzialal by szybciej od P2) ale z podkrecaniem to nigdy
nic nie wiadomo, lepiej sie na to nie nastawiac bo sie potem mozna zawiesc.

> Slyszalem ze po podkreceniu padaja dyski twarde ( magistrala pracuje na
> 100 )
ale jak kupie P II 400 to magistrala i tak bedzie chodzic na 100 Mhz
> lub wiecej.

Jak magistrala jest na 100 to PCI dziala na 33 czyli standardowo i wszystko
bedzie ok, problemy sa z dyskami przy magistrali 75, 83 bo wtedy pci dziala
na 37.5 i 41.5

> Czy na kazdej plycie BX da sie podkrecic procka ( czytaj DFI) chodzi mi o
te
> napiecia itp.

Z tego co wiem to tylko na Abitach da sie ustawiac napiecie co 0.05V

--
Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653