Moje Dokumenty

Autor: Lazy (lazy_at_kki.net.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 07:58:39 MET DST

    Pewneo wesołego dnia dosowy scan disk jak puzniej sie z logu
dowiedzialem usunol z mojego dysku jakies 75kb (15klastrow). Niby nic ale
dziabnelo mi moje dokumenty :( zamiast tego sprytnego folderu pojawila sie
ikona katalogu bez zadnego podpisu i bez mozliwosci zmiany nazwy ani
dostania sie do wlasciwosci.
    Jak ponownie wrzucic moje dokumenty na pulpit (ale nie w postaci skrutu)
?

*Jesli teoria nie potwierdza faktow to tym gorzej dla faktow.
* lazy_at_kki.net.pl
  ATDP0w8002122