Re: Odp: nie moge zainstalowac sblive! w dosie

Autor: C97 (cezar97_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 23:06:54 MET DST

Leszek Zając wyslal/a na grupe pl.comp.os.win95 taka oto wiadomosc...

> Użytkownik C97 <cezar97_at_ulgo.koti.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:MPG.11f9d497c9c0a0d9897a8_at_news.task.gda.pl...

> <ciach>

> ^^^^ - proponuje przestawić na ustawienia standardowe
> ^^^^ - tu jest IRQ10
>
> Co jest na 7 Live!(przerwanie przydzielone przez BIOS dla karty PCI)
> czy Emulacja?

emulacja jest na 5 (a przynajmniej powinna tam byc :) a 7 to irq karty

> Proponuje usunąć sekcje [SBESET.CFG] z pliku ctsyn.ini
> i powinno być OK.

sprawdze i to, ale watpie gdyz sekcja sbeset ustawia sie "sama" gdyz jest
wywolywana przez sbinit.com i pomimo tego co tam jest napisane karta nie
uzywa takich zasobow...

--
// @ cezar97_at_ulgo.koti.com.pl