Re: Zoltrix na dobre i na złe

Autor: (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 15:48:41 MET DST

Hej!

Artur Czajkowski <arteks_at_polbox.com> w artykule
news:SUjk3.2748$k4.44093_at_news.tpnet.pl pisze...
> Tak. Pieprzę. Bo lubię.

Zostawmy twą fizjologię i upodobania kulinarne w spokoju.

> Nie wiem tylko jaki to ma związek z przekupnym działem testów Chipa.

Właśnie takie gadanie nazywam pieprzeniem. Tą metodą
można powiedzieć:

"Artur Czajkowski dostał w łapę od PCWK i teraz oczernia Chipa.
To co mówi jest więc zupełnie niewiarygodne. Podobno niezbyt wiele wziął"

albo:

"Artur Czajkowski to zoofil. Słyszałem od takiego, co
widział, jak <Artur> bzykał kozę. Podobno głośno sapał"

Dla mnie liczą się konkrety: kto, ile, komu. Bo inaczej, to
stwierdzenia takie mają wartość zerową.
I nie unoś się za tą kozę, to była zwykła ilustracja bezsensu
takich oskarżeń. ;-)

--
Pozdrawiam
<ZED>