Re: Celeron 333A i ch³odzenie.

Autor: £ukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 13:07:12 MET DST

>Przy temperaturze powietrza do 25*C pwowinen wytrzymaæ.
>W czasie upa³ów gdzie temperatura powietrza dochodzi do 30*C
>to jeden wiatrak mo¿e nie wystarczyæ.
>Ja mam 2 wiatraki a i tak przyda³o by siê lepsze ch³odzenie :-)
>Popytaj w sklepach komputerowych :-)
>Ja ju¿ od panad miesi±ca szukam po¿±dnego radiatora dla swojego C333
Slot 1
>i jak na razie nigdzie nie maj± :-/
>Same jakie¶ kar³owate z rzeberkami na 1cm. Przyda³o by siê co¶ z 2 a
>najlepiej 3cm
>rzeberkami a do tego na³o¿yæ 2 wentylatorki

Ja kupi³em w Krakowie radiator z dwoma wentylatorkami (2x1,5W). Jest OK.
Tylko musia³em jeden wiatrak odwróciæ, ¿eby znik³a martwa strefa nad
samym ¶rodkiem procesora (jak kto¶ by tak robi³ to niech pamiêta
wydmuchuj±cy u góry, wci±gaj±cy na dole, a pomiêdzy nimi przegródka
wystaj±ca na kila centymetrów, ale nie szersza ni¿ procesor.

Disk