Re: To juz bylo...nagrywarki CDRW

Autor: Pawel Markowski (marko_at_no_spam.ifuwant.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 04:25:14 MET DST

.....Z jednym malym ale :
Chodzbys sie skichal itd itp :)) nie nagrasz na niej pewnych rzeczy
np nie skopiujesz Atlasu Encarty, Encyklopedii Fogry (chyba ze skrakowanej)
itp programow
ktore sa sprytnie pozabezpieczane przed kopiowaniem.
Tutaj przewaga SCSI jest przybijajaca (jak masz cd rom SCSI
wrzucasz plytke i idziesz na piwko - sopftu nie interesuje CO jest
na plytce , on ja po prostu kopiuje row-by-row ityle). Jak nie masz CD SCSI
to mozna najpierw zgrac z nagrywarki na dysk i potem juz bez przeszkod
nagrywasz (sam tak robilem) . Poza tym mam zastrzezenia co do
jakosci sciagnietych trackow muzycznych na nagrywarkach ATAPI
niestety wyraznie slyszalne trzaski i urwane nieraz kawalki mnie
osobiscie psuja krew. Polecam :
1) do duzego przerobu TEACa 4x12 (cena ok 900 zl) lub
drozszego 6x24 => Teac wytrzymuje ok 6000 plyt i potem jeszcze da
sie nagrywac (testowane w Krakowie w Kapitolu na AGH - mozna sprawdzic)
2) do prywatnego uzytku = male ilosci YAMAHA z CD RW
to chyba najlepsze wyjscie :))

Jak masz jakies pytanka to wal wprost :))
Pozdrawiam,

--
======== Pawel Markowski ==========
!!!!!  adres w naglowku jest AntiSpam,  !!!!!
___________ANTY - REKLAMA_______
  TEPSA DISCONNECTING PEOPLE !!!