Odp: Drukarka, która nie zgina papieru

Autor: Piotr K. (karwaccy_at_friko7.onet.pl)
Data: Sun 18 Jul 1999 - 02:28:40 MET DST

> Czy istnieją drukarki (atramentowe, laserowe), które nie zginają papieru?
> Nie chodzi mi o ploter. Prosiłbym o rzucenie kilku nazw.

Jeśli chodzi ci o zawijanie na wałku, to możliwość przebiegu bez zawijania
ma
HP 1120 (druk do A3). Niestety, ta opcja ma tylko podawanie ręczne, ale łyka
gramaturę bodajże do 320 g/m2. Cena - nieco ponad 2000 pln. Jest to
zdecydowanie najlepsza z drukarek tzw. ogólnie dostępnych i naprawdę warta
tych pieniędzy.

Zaś lasery - polecam poszukać HP 4L (tylko demobil). Antyk, ale najbardziej
udane dziecko Hewleta wśród tzw. tanich drukarek.

------Piotr K.