Re: Kabel do monitorowania UPS

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 14:48:21 MET DST

Marek Sołek napisał(a) w wiadomości:
<7mn0ih$q1u$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>Witam!
>
>Moj problem jest nastepujacy:
> posiadam UPS typu Smart firmy APC. Mam kabel do podlaczenia tego
>UPS z komputerem ale nie mozna nawiazac kontatku z UPS'em (jak sie
>pozniej okazalo kabel przeznaczony jest do UPSow typu BACK).
>Czy ktos posiada moze schemat takeigo kabla (do typu Smart)?

Jeżeli UPS-a kupowałeś dawno, to musisz dokupić oprogramowanie
Powerchute, z którym w komplecie powinny być oba typy kabelków (szary i
czarny). Do BackUPS-a jest zwykły kabelek szeregowy, do SmartUPS-a - jak
sama nazwa wskazuje - jest kabelek "sprytny".
Jeżeli UPS-a kupowałeś niedawno w komplecie z Powerchutem, to chyba Cię
ktoś próbował oszukać - upomnij się o swoje.

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Wyjątkowo cytuję inny sig: