Problem z 015f

Autor: Rafał Gniech (condorr_at_gd.onet.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 21:39:06 MET DST

Posiadam Cyrixa 300 i plyte glowna firmy PCCHIPS grajac dluzej niz 30 minut
komputer sie resetuje wychodzi z gry zostajac w windows pokazuje mi ze ma
problemy z 015f w kernelu z modulem takim i takim i co chwile sie zmienia.To
samo sie dzieje podczas proby zalozenia OS2 poradcie mi co to jest czy to
plyta glowna czy raczej pamiec albo k.graficzna.Rafal