Re: o ukochanej firmie polskich internautow :) [czyt. TPSA]

Autor: ZED (zednews_at_box43.gnet.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 11:31:41 MET DST

Hej!

Fallen Angel <rychu12_at_polbox.com> w artykule
news:7mo3ae$h7u$1_at_sunsite.icm.edu.pl pisze...

> a juz o tej ofercie - 700 za zalozenie !!! - to chyba kpiny
> wezma ludzi co maja zarobki ponad 50 baniek miesiecznie
> i takim beda zakladac - az zal o tym nawet myslec - szkoda
> nerw

A skąd to wyliczenie? Ludzie kupują zwykłe modemy za 400PLN,
więc 700 nie jest ceną specjalnie wygórowaną.
Generalnie uważam, że TPSA odwaliła kawał dobrej roboty
z udostępnieniem Internetu swoim abonentom.
Za karty graficzne ludzie płacą więcej, niż chce TPSA za swoją
usługę stałego dostępu. Ja w to wchodzę.

--
Pozdrawiam
ZED