nie moge zainstalowac sblive! w dosie

Autor: C97 (cezar97_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 13:26:06 MET DST

czesc,

mam problem z moja karta muzyczna sblive! - otoz karta w windowsie chodzi
w porzasiu ale niestety nie moge uzyskac dzwieku pod dosem.
zgodnie z instrukcja wpisalem odpowiednie linijki do autoexeca.

PATH
C:\WINDOWS;C:\WINDOWS\COMMAND;C:\DOS;C:\NC;C:\PROGRA~1\CREATIVE\SBLIVE\DO
SDRV;
SET TEMP=C:\TEMP
SET CTSYN=C:\WINDOWS
SET BLASTER=A220 I5 D1 H5 P330 T6
SBEINIT.COM

i gdy komp juz sie zbootuje to wyskakuje mi info ze wszystko poszlo
pomyslnie i ze emulacja sb 16 powiodla sie.

Creative SB16 Emulation Driver, Version 3.07
Copyright(c) 1996-1998, Creative Technology Ltd., All Rights Reserved.

Creative Audio @ Port e000, IRQ 7
Initialization Complete.

ja mu wpisuje wtedy sbego.exe
- taka aplikacja do testowania czy emulacja sb live dziala. no i tu sie
zaczynaja schodzy poniewaz ona twierdzi ze:

Error: Is SB Emulation Enabled ??? ...

nie moge dojsc co jest zle - myslalem ze to moj konfig czy cos ale sam
juz nie wiem. w kazdym razie plik ctsyn.ini z /windows wyglada mniej
wiecej tak:

[ctsyn.drv]
OPLPort=388
MPUPort=330
SBPort=220
SBIRQ=5
SBDMALO=1
SBDMAHI=5
SBEnable=true
JoyPort=200
JoyEnable=true
Waveset=C:\WINDOWS\SYSTEM\default.ecw
PCIPort=e000
PCIIRQ=7

[SBEINIT]
CONFIG=ctsyn.drv

[SBESET.CFG]
SBPORT=220
MPUPORT=330
SBIRQ=5
SBDMALO=3
SBDMAHI=7
OPLPORT=388
SBENABLE=TRUE
JOYPORT=200
JOYENABLE=FALSE
WAVESET=C:\WINDOWS\SYSTEM\DEFAULT.ECW
PCIPORT=E000
PCIIRQ=10

[SBEMIXER]
MasterVolL=250
MasterVolR=250
WaveVolL=192
WaveVolR=192
CDVolL=192
CDVolR=192
SynthVolL=192
SynthVolR=192
MT32=-

sblive! siedzi sobie na 7 przerwaniu a moj config.sys wyglada tak:

devicehigh=C:\WINDOWS\himem.sys
devicehigh=C:\WINDOWS\emm386.exe
dos=high,umb

robilem ostatnio update z liveware 1.0 na 2.0 a pozniej na 2.1 (jak
mialem 1.0 nie sprawdzalem czy karta chodzi mi w dosie)

skonczyly mi sie pomysly...
pomozcie.

--
// @ cezar97_at_ulgo.koti.com.pl