Re: PC LAND Story... (cykl opowiści z krypty) b.długie

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 12:34:14 MET DST

        Cześć...

 Odpowiedzi:

1. Nie mogłem się wycofać, choć naprawdę chciałem ponieważ wpłaciłem
zaliczkę (3 bańki).
2. Wiem, że nie ma problemów z gwarancją na części, problem jest aby ustalić
ktora wadliwie działając pieprzy coś w sprzęcie (oczywiście nie zawsze).
3. Chyba nie jestem kompletnym imbecylem jeśli chodzi o komputery, ale im to
i tak nie przeszkadz wciskać kitów, jeśli nie można im nic udowodnić.

 Tyle jeśli chodzi o Twój list PhoeniX. Dzięki że napisałeś...

4. Nie spisałem bo niemogłem miałem zaplombowany komputer, dopiero później
wpadłem na to że mogłem wykorzystać Sandrę (nie, nie moją sąsiadkę tylko tą
SiSoft).
5. Nie sądzę żeby winny były ustawienia w biosie, ponieważ sprawdzałem
różne, a pozatym gdyby tak było to by powiedzieli i ewentualnie zwalili to
na mnie.

    Z całą pewnością gdybym miał drugi raz skaładać komputer zrobił bym to
sam.

    Dzięki za list Krzysiu.

                                                Pozdrawiam Bankowy...