Re: Duzy dysk

Autor: Creavis (creavis_at_promail.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 02:21:34 MET DST

> Chcę kupić większy dysk, ale chciałbym się jeszcze poradzić. Obecnie
> mam IBM DTTA-350840 (tak żebyście mieli jakieś odniesienie). Gdyby
> dzisiaj był, to bym kupił IBM'a DTTA-371010 (10.1GB, 7200RPM) za
> 669zł+vat. Czy w tej cenie mogę kupić jakiś inny porządny dysk?
> Wolałbym 7200rpm, ale po ile chodzą np. quantumy z serii KA ?
> Aha - proszę bez rad typu samsung(tfu!)/seagate(btw - 13gb jest za ok.
> 600zł+vat)/caviar. Chcę jakiś markowy.
>
> Najlepiej ten IBM, ale jeżeli Quantum (a może Fujitsu?) są duużo
> tańsze, to czemu by nie:)
>
> Mile widziane ceny HURTOWE, netto:)

no niestety, hurtowych netto ci nie podam, ale odniesienie bedziesz mial
chyba nie oplaca sie kupowac dtta-konstrukcja ma rok, a w tym biznesie to
juz kawalek czasu <chociaz sam mam identyczny dysk ktory pomyka az milo :-)>
w tej chwili najlepiej prezentuja sie <nie pamietam dokladnych oznaczen>

-IBM 13.5GB GXP DJNA-1035zl-za dysk z udma 66, 2mb cache'em wewnetrznym i
7200rpm
-IBM 15GB GP DJNA -1000zl-udma 66, 2mb cache, ale tylko 5200rpm
-IBM 18GB GXP DJNA -1260zl jak powyzszy GXP, tylko pojemnosc wieksza

ceny jak wspomnialem-detal, brutto, a wiec powinienes je dostac taniej <choc
nie jakos duzo>

sa jeszcze fujitsu, znaczaco tansze, bez cache'u tych rozmiarow, i bez
7200rpm'ow, ale za to sporo tansze. quantumy...tez, ale parametrami
<zwlaszcza ten cache> jednak nie dorownuja IBM'om.

Creavis
creavis_at_promail.pl

P.S: Ale i tak najbardziej polecam 36GB na scsi-oczywiscie od IBM'a :-))