Odp: problem

Autor: Marek Brogowski (brogos_at_kki.net.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 01:16:47 MET DST

Mam to samo na płycie pc chips m577 , proc to AMD k6-2 350Mha[400] ,+
Viper v550-czasem się zdarza i nigdy nie wiem co się stało.
Ostatnio pomógł dobty antywirus który spowodował że nie dzieje się to tak
często.
W serwisie powiedzieli że sprzęt może się grzać za bardzo i to z tego powodu
ale sprawdziłem na 350 Mhz i jest atk samo.
Wydaje mi się żę w moim przypadku to problem portu AGP -oryginalnie
płyta obsługiwała 1* ale po upg. BIOSu i doinstalowaniu driverów do agp
działa.[Problem miałem też dlatego że viper obsługuje AGP 2*] nie moge
natomiast pochwalic się żeby był stabilny.

--
Marek "Nedd Ludd" Brogowski
brogos_at_kki.net.pl