Re: W Enterze zwariowali do reszty.

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 23:52:40 MET DST

Dnia Thu, 15 Jul 1999 22:00:32 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) napisal:

>Ktorego ? Te powyzej 32x to tandeta :(

Jak widze po odpowiedziach na moj post CD ROMy Asusa to jedno wielkie
dziadostwo. Dziwi mnie tylko podejscie firmy, ot dla paru dolcow
zszargac sobie opinie...bo wezmy np. taka sytuacje: przychodzi ktos
do sklepu i chce kupic nowa plyte, ma do wyboru PC chips i Asusa. Mial
do czynienia z CD ROMem Asusa i stwierdza: wezme PC chipsa, Asus jakis
strasznie a ich czytnik padl mi po 2 miesiacach, znaczy robia
"szajs"...;)

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki

P.S Numer wakacyjny Entera wyjatkowo mi nie lezy, jakos tak nic nie ma
do czytania...no i ten ranking czytnikow z Asusem i Cyberdrivem na
czele, wspolczuje tym ktorzy na podstawie tego testu kupia czytniki:(