Re: To juz bylo...nagrywarki CDRW

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sat 17 Jul 1999 - 00:02:29 MET DST

On Fri, 16 Jul 1999 09:49:45 GMT, shark_at_post.pl (zuko / Shark von
Cygnus) wrote:

>chcesz przez to powiedziec, ze nowe nagrywarki yamahy (4416s) maja
>problem z plytami 80 min? bo wlasnie do takiej sie przymierzam...
Hmmm ... ja uzywalem mojej 3 miesiace, sprzedalem i kolesiowi padla po
2 tygodniach bo nagral 10 plytek 80 minut (ja nagralem przez te 3
miesiace moze ze 2).
Poszedl do servisu i tam od razu wiedzieli co sie stalo jak powiedzial
jakie sa objawy, od razu sie spytali czy nagrywal ostatnio plyty 80
min.
Moze to tylko w servisie im sie tak wydaje ze to od tego, ale jest to
mocno prawdopodobne. Bo te plyty maja troszke gesciej sciezki i pewnie
mozna w ten sposob zajezdzic mechanizm pozycjonujacy.

Jako takich problemow z plytami 80 minut nie ma ... nagrywaja sie OK,
ale podobno jest to powodem padania ... nie wiem jak model 6416, ale
podobno jest to wada 4416 ....

Cos tez musi byc powodem ze niektore firmy produkujace nagrywarki nie
daja w nich supportu do plyt 80 minut ....

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/