szukasz soft-playerow do DVD - czytaj.to

Autor: Fallen Angel (rychu12_at_polbox.com)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 09:42:48 MET DST

czesc
kiedy kupilem sobie DVD strasznie mnie wkurzylo
ze nie moglem sobie obejrzec filmu [nie mialem karty
dekod.] szukalem po Sieci - szukalem i znalazlem
aby oszczedzic ci tej "czasochlonnej czynnosci" podaj
adres gdzie znajdziesz soft-playery do DVD:
http://dvd.imedia.com.pl/dvd/softdvd/
http://dvd.imedia.com.pl/dvd/softdvd/powerdvd/index.html
nie jestem autorem tej strony, ale naprawde ja polecam !!!

pozdrawiam
czesc

ps. tylko uwazaj zwykle te programy maja od kilku do kilkunastu
megabajtow
jesli przydal ci sie ten list, albo masz jakis problem z DVD - napisz do
mnie:
rychu12_at_polbox.com