problem z obsluga AGP

Autor: Marek (mareksur_at_polbox.com)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 20:34:36 MET DST

Na plycie AbitBX6v2 z karta Asus3400TV nie chodzi mi obluga AGP (tzn.
wymiana danych z RAMem na plycie).

Jasno moge to rozpoznac przy pomocy PowerStrip, WinCPUid itp. - obsluga
AGP nieaktywna, a objawia sie np. niewykonaniem testow w 3DMark z
teksturami >16M. Probowalem wszelkich mozliwych sterownikow do karty,
odpalalem tez VGART driver do plyty. Wprawdzie mam Win95, ale z
supportem dla USB, co podobno juz wystarcza do pracy AGP (ver.4.03.1212
widziana w rejestrze).

Zauwarzylem, ze w.w. programy diagnostyczne pokazuja: ChipsetRevision
03h, natomiast u kolesi, gdzie karta pracowala poprawnie bylo 04h.

Co moze byc tego przyczyna - przeciez BX6v2 to nowa plyta. Chyba nie
bede musial podmieniac Biosu (teraz JH)?

Jak moge prosic, piszcie tez na priv.
Pozdrowienia
Marek