Re: Problem z Sym Biosem SCSI

Autor: Maciek Oksienciuk (angel_at_qdnet.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 17:58:07 MET DST

On Fri, 16 Jul 1999 14:36:02 GMT, Nazir <nazir99_at_kki.net.pl> wrote:

>A jestem pewien, ze jest to wina sterownika???? Ja mam osobiscie W98 i
>raczej dotad nie mialem tego typu problemow

No sterownik pochodzi ze strony www.symbios.com niby jest dla 95/98
ale coś mi się wydaje że działa tylko pod 98 bo się tak fajnie windy
wieszają teraz u mnie. W sumie to dziwne bo żadnych konfliktów w
systemie nie ma.

>Moze masz jakies konflikty. Czy prrzeinstalowywales Wina???? Jezeli tak,

Nie.

>to czy ten blad pojawia sie od razu po przeinstalowaniu, czy po
>zainstalowania udpowiednich sterownikow????

Po zainstalowaniu driverów ze strony producenta.

>Chodzi mi o dyski SCSI. Tak na prawde do nagrywarki (ew. CDROMU) SCSI
>wcale nie trzeba sterownika z biosem. Dopiero gdy chcesz podlaczyc do
>niego dysk twardy (oczywiscie SCSI ;))) i jeszcze sie zniego bootowac to
>potrzebujesz BIOS na sterowniku.

Tylko, że ja nie mam żadnego dysku SCSI.

>PS:
>Dzisiaj Ci juz nie odpowiem bo ide w chate ale moze ktos z grupowiczow
>po Twoich odpowiedziach bedzie w stanie Ci pomoc

OK.

--
[ Maciek Oksieńciuk - nGL - angel_at_qdnet.pl - http://angel.qdnet.pl/]