Re: W Enterze zwariowali do reszty.

Autor: Jack the Ripper (borjak_at_promail.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 09:18:58 MET DST

<ciach>
> O tak, ja tez potwierdze wady Asusa x40. Juz widzialem dwa padniete po
> 1 miesiacu uzywania - nie widzialy plytek. Dodam tylko, ze 2 padly z 4
> zamówionych = 50% serwisu.
O kurcze - a myslalem ze to tylko ja mam pecha. U mnie w pracy kupione
zostalo (na poczatku roku) 12 Asusow 34X z czego 8 bylo juz w serwisie z
czego dwa po raz drugi a jeden trzy razy. Nie ukrywam ze do kupna
przyczynily sie (miedzy innymi oczywiscie) wyniki w tescie chipa. Do tej
pory nie moge sie wytlumaczyc ksiegowej z mojej sympatii do Asusa. Tak
nawiasem mowiac mamy tez 10 LG 32X na ktore zlego slowa nie moge powiedziec
(a ludzie mowia ze to kila). W kazdym razie w najblizszym czasie musze
zmienic moje wysluzone domowe SANYO 6X(to jest dopiero gowno) na cos
szybszego i jesli mnie nikt nie przekona do innego wyboru to jak w dym wale
po LG.
PS A tak apropos Czy ktorys z nowszych LG jest UDMA ????
Pozdrawiam
Kuba borjak_at_promail.pl