Re: W Enterze zwariowali do reszty.

Autor: Andrzej z Zaborza (morgotch_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 16 Jul 1999 - 06:38:55 MET DST

>Polecany np jest CD ROM Asusa, moze tak pechowo trafilem, ale dwoch
>ludzi ktorzy kupili CD ROMy Asusa po 2-3 miesiacach ma problemy z
>czytaniem plytek, czytniki do wymiany....

Nie wierze w przypadki, pogon w testach za predkoscia obrotowa i transferem
nijak sie ma do wytrzymalosci mechanicznej czytnika

>Tak wiec ja na pewno nie kupilbym Asusa, mialem czytniki Pioneera,
>Hitachi, Samsunga, Aztecha, Acera, Mitsumi i z tych firm bralbym
>ponownie tylko Pioneera lub Hitachi.

I to tez nie przypadek, ze sa to firmy zwiazane z rynkiem audio-wideo i
wiedza co robia od lat przekaladajac tylko doswiadczenia na rynek
komputerowy.
wsadzic pajaka o kilkudziesieciu wyprowadzeniach jest latwo, z
serwomechannika jest o wiele gorzej

Pozdrawaim