Re: VIA i wylacz bezpiecznie komputer

Autor: Szymon Wróblewski (czesio_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 18:37:39 MET DST

W95
Mam plyte epoxa i maxtora i dokladnie to samo sie dzieje. Nie jest to objaw
sprzyjajacy
czeste wylaczanie twardziela skraca jego zywotnosc, takze siedze caly czas
na sterownikach windowsa na ktorych transfer jest ten sam. Ponadto jak
wlacze busmaster to przy podlaczonym do drugiego kanalu IDE cdromie x4
mitsumi transfer spada mi z 6.8MB do 3.5MB (NU, ale obnizenie wydajnosci
jest zauwazalne)

> Na pewno nie jest to powod do dumy, ale rzeczywiscie sterowniki MS w
> tym zadaniu sa lepsze od VIA.
> Co zas sie tyczy transferu, to u mnie wzrosl on z 10,2 M/s (MS) do 14
> M/s (VIA), a w trybie burst z 10 do 26.
> Dlatego wole sterowniki VIA.
A czym sprawdzasz? Jesli NU, to jest to test podejrzany. Kiedys po
zainstalowqaniu driverow txpro (inna plyta)wycenil mojego Caviarka 850 na
11MB/s a zwykle mial tylko 2.6MB/s :))

Simon