viper550 i nowa plyta glowna

Autor: C97 (cezar97_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 18:12:12 MET DST

heya,

mam problem. w tej chwili posiadam plyte glowna (Aladdin 5) na chipie
ali. poniewaz nie wiedzialem ze plyty te gryza sie z agp
postanowilem kupic sobie karte graficzna diamond viper550 16mb agp.

no i kupilem...

karta obecnie zawiesza sie przy probie scrollowania ekranu w aplikacjach
typu netscape, midistudio, psp itp. czyli wszedzie tam gdzie jest duzo
przewijania. - zainstalowalem juz najnowsze patche do ali w wersji 1.60 i
nic...
teraz moja prosba.
czy ktos kto ma amd k6 od 300 w gore, vipera550 i wszystko mu bez
problemu chodzi moze mi powiedziec na jakiej plycie glownej to u niego
stoi ? lub jezeli ma taka sama plyte jak ja powie mi moze jak to
skonfigurowac aby dobrze chodzilo ???

ps. dlaczego wszystko mi sie zawiesza akurat przy scrollowaniu a nie
ogolnie przy wyswietlaniu grafiki ? wszystkie aplikacje wykorzyustujace
3d chodza swietnie. co moze byc przyczyna ? moze jakis konflikt ?

poradzcie co mam zrobic ?

ps2. karta w win98 biega na detonatorach 2.08 (najnowsze)

--
// @ cezar97_at_ulgo.koti.com.pl