Re: setup /p /j

Autor: Remigiusz Sagan (rsagan_at_pl.dhl.com)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 15:49:29 MET DST

> O czyms takim nie slyszalem, ale jezeli twoj komp (a raczej BIOS) podpiera
>ACPI to wszystko (95/98/2000 jak z NT4 nie wiem) sie zainstaluje i bedzie
>go obslugiwal.
>Korzysci sa m.in. takie, że jesli masz porzadna obudowe ATX to po
>nacisnieciu
>przycisku Power system sam rozpocznie proces zamykania (tak samo jak po
>kliknieciu w zamknij system) i po zamknieciu wylaczy komputer. Poza tym jak
>masz dobry BIOS to tez daje Ci ciekawe funkcje. Jedna z nich moze byc
>uruchomienie
>kompa z klawiatury.

Juz znalazlem. Tekst taki jest w instrukcji do plyty FIC VA 503+.
setup /p j daje dostep do ACPI, natomiast sam setup daje dostep do
APM.
Wczoraj sprobowalem i okazalo sie, ze w menu dotyczacym oszczedzania
energi (a wlasciwie dotyczacym wygaszania ekranu) pojawily sie,
wczesniej nieobecne opcje mowiace o tym, jakie czynnosci ma wykonac
system po wcisnieciu power button. A byly to o ile pamietam:
wylaczenie monitora i suspend dysku oraz zamkniecie systemu.
Niestety nie mam obudowy ATX, wiec jak to dziala nie powiem.

--
Remigiusz Sagan * rsagan_at_pl.dhl.com * UIN 4476455