Re: TPSA i ryczalt na net

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 14:41:15 MET DST

Dnia Thu, 15 Jul 1999 09:19:42 GMT, acc_at_pertus.com.pl (ACC/VTS)
napisał/a:

>A w takiej jak wsi jak moja - Legnica - to nawet nie wszędzie kablówka
>jest... Na nowym osiedlu jest, ale u nas niet ;-///

Idz po prosbie, moze zaloza :)

>BTW - Czyżby Ci Bartek netia już nie starczała??? ;)))

Netia oprocz tanszego impulsu nic mi nie daje :( Mieli kiedys zrobic
jakis numer dostepowy, polaczyc sie jakims "najwiekszym operatorem
internetu zaraz po tpsa" - cytat, ale to slyszalem w maju ub. r... W
tym roku slyszalem, ze ciezko nad "czyms" pracuja.. Za rok uslysze
inna bajke..
Netia jest fajna, mila, grzeczna, kulturalna jako operator
telefoniczny, ale nic poza tym. :(
Byc moze wszystko sie zmieni jak tpsra straci domene na polaczenia
miedzymiastowe/krajowe..

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl