Odp: Atrend ATG3900A

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 12:38:44 MET DST

Cześć,

> Mam takie cuś. Savage 3D. Wiem ,że nie rewelacja ale chodzi.

Najgorszy Savage3D jakiego widziałem. Mam w szufladzie :-)

> Czy ktoś próbował zrobić upgrade BIOS-u na tej karcie

Nie ma flash'a.

> i czy to jest w ogóle mozliwe ?

Oczywiście. Zaprogramować nowy.

> Używałem dwóch programów S3FLASH i Flash - żaden nie potrafil obsłużyc tej
> karty. Być może scalak nie jest upgradowalny?

Dokładnie.

Masz dwie możliwości.
1. Ładujesz w autoexec.bat nowy Bios w postaci *.exe.
2. Zaprogramujesz nowym Bios'em EPROM.

Biosy *.exe i pliki bin do programatora znajdziesz na
http://savage3D.sprint.pl Z ATC trzeba jednak uważać z tymi najnowszymi.
Jest dostępna nowa wersja specjalnie do niego. Działa OK i eliminuje
większość problemów (nie poprawia jednak badziewnego 2D ani niestabilności z
szybszymi szynami).

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."