Odp: Komputjer za 3500

Autor: Brzoza (mgb_at_friko1.onet.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 12:54:47 MET DST

Hi!

> Celera 333 lub szybszy

PPGA 366 lub wyżej

> Asus P2B lub ten nowszy model

taniej wyjdzie Abit ZM6 (ma Socket 370)

> 64 SDRAM 100 MHz

Zdecydowanie 128 MB

> Diamond Viper v550

Szczerze mowiac mialem ostatnio w kompie te karte (mam Cel 300_at_450 + 128 MB)
i z radoscia wrocilem do Voodoo 2. Ten temat to jak widac kwestia gustu.
Jezeli zalezy Ci na szybkosci i wygodzie wybierz 3dfx - jezeli na jakosci -
nVidia.

> Diamond Sonic Impact 90 (lub ew. SB 64 PCI)

Polecam S90. Mam ja od roku i jestem zachwycony. To 3D w Unreal i Thief !!!

> CDrom i tu jest problem, bo z tym nie jestem ostatnio na fali

Toshiba 40x. Porysowalem sobie kompakt kartka papieru i dywanem (to do
testow) i ona to doczytala prawie bez zwalniania. Ma rewelacyjna korekcje
bledow. Szybsze sie za dlugo rozpedzaja i za bardzo halasuja. Ponoc dobry
jest jeszcze Teac.

> aha, czy moze ktos wie, gdzie te rzeczy mozna najtaniej w Warszawie kupic?

Sonica w Lorienie.
Pamiec w Formacie.

MGB