Re: pytanie o celerony ppga

Autor: vindex (vindex_at_wirtual.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 12:01:02 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <7mjtfq$dmf$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Cześć,

>A jaaaaak .. ! :-)))

Na szczescie krotko :))))

>Lepsza od MSI i Asus'a? Nie miałem jej w łapkach więc może kilka
szczegółów?

Czy lepsza od Asus'a to CI nie powiem - bo go nie widzialem :) Napewno jest
lepsza cenowo :) Co do szczegolow - regulacja napiecia od 1.8 V wzwyz
(zworki) + mozliwosc pracy dwuprocesorowej + latwiejszy montaz i
stabilniejsze umocowanie w slot 1 (obudowa w stylu SECC)

>pozniej znalezc Twoich postow
>
>Ugh. To trudne ... może ręcznie ... ale ta pamięć ... sorry ... spróbuję
:-)
>Może jakiś specjalista od Outlook Expresa by pomógł. Nie cierpię dłubać w
>tych ustawiniach. Pamiętasz problem "ś"?

AFAIR wystarczy podmienic trzy znaki w jakims dll'u :)

>Pozdrawiam.
>Kris.

Pozdrowienia

Vindex