Re: Yamaha cdr100!!!

Autor: RobertP (robertp_at_pkobp.bci.krakow.pl)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 07:51:38 MET DST

"Grzegorz Stanisławiak" wrote:

> Witam!
>
> Mam wielkš prośbę, jeśli ktoś ma sterowniki(win 3.11,win95 lub 98) do tego
> badziewia, to proszę o przesłanie mi ich na adres:
> stanisla_at_baszta.iie.ae.wroc.pl
>
> Informacjš jak zdobyć te sterowniki oczywiście nie pogardzę.
>
> Z góry dzięki!!!
>
> Grzegorz Stanisławiak

Niestety driverow do tego typu nie znajdziesz, wiem z doswiadczenia bo sam mam
taka nagrywarke, jedyne co daje efekty to zainstalowanie softu do nagrywania
np.
Easy CD Creator Deluxe 3.5c i wtedy dopiero system zobaczy ja jak trzeba.
U mnie dziala jak wyzej OK! i nawet sie nagrywa.

Pozdrowienia
Robert