AMD K6 i Overclocking Pytanie !

Autor: BoNtEk - ThA WtC MeMbA (bontek_at_free.poltronic.net)
Data: Thu 15 Jul 1999 - 01:01:52 MET DST

Witam
mam plyte NMC 100 Mhz 128 Mb Ramu
AMD K6-2 350 mHZ
chodzi normalnie na 3,5 x 100 ale jesli chce go ustwaic na 4 x 100
to czasami potrafia sie wywalac vledy w Windowsach
temperatura przekracza czesto 55 C..
mam TNT2 vanta 8 MB
mysliecie ze jesli zamontuje mu lepsze chlodzenie to nie bedzie sie wieszal
na 400 MHZ ?

..a moze macie jakies inne propozycje...pomozcie !

niestety nie mam na plycie magistrali 112 mhz a bym chcial bardzo
mimo touwazam ze moja plyta jest bardzo dobra z wielu innych wzgledow..
A moze polecicie mi jakas inna plyte pod Socket 7 z magistrala 112 mhz lub
wieksza - czy wtedy byt procek dalo sie podkrecic na jakos lepiej tym
taktowaniem 112 ?

szczegolnie to nie chce inwestowac juz w wymiane plyty socket7 bo jesli juz
bede musial to od razu plyte i procka zamienie na celeronka...

dlatego wyminan mojej obecnej plyty to ostatecznosc...

pozdraiwam

POMOZCIE !

P.S
Moze jakies dobr e wentylatory na prcesory AMD ?

BoNtEk - ThA WtC MeMbA
bontek_at_free.poltronic.net
bontek_at_alpha.net.pl
mayday_at_polbox.com