Odp: Odp: Odp: FIC VA503+ oraz Viper V550

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 14 Jul 1999 - 20:45:42 MET DST

> A nie uwazasz ze lepiej jest sobie pograc z mniejsza liczba fps
> ale za to z full efektami i dzwiekiem???
> Dla mnie bez sensu jest granie z 50fps i 0 dzwieku i efektow...

Oczywiście jeśli masz _średnią_ około 40fps to nie ma się co
przejmować stratą tych 5 czy 7 FPS dla lepszego dzwięku i obrazu.
Ale jak masz średnią 20-25FPS to choć byś sobie nawet 64 bitowy kolor
włączył z dzwiękiem 4D ;-) to i tak gra w takiej prędkości nie będzie
przyjemna.
No chyba, że ktoś woli oglądać ładne obrazki w sildeschow :-)
Podsumowując do przyjemnej gry potrzeba tak samo prędkości co
i jakości. Jedno bez drógiego na nic się nie zda i jedyna rada to
pokonfigurować wszystko tak aby chodziło optymalnie czyli prędkość i jakość
na takim poziomie na jaki pozwala sprzęt.

--
Pozdr.
file://==PhoeniX==\\